WARUNKI GWARANCJI na urządzenia zakupione w firmie LEP
1. Okres gwarancji na produkowane przez nas wyroby wynosi 2 lata od daty zakupu z wyjątkami zawartymi w punkcie 2.
2. Okres gwarancji na czujki OSD23 i OSD63 wynosi 10 lat.
3. Producent gwarantuje, że wada fabryczna zostanie usunięta bezpłatnie w okresie gwarancji w możliwie najkrótszym terminie (do 14 dni roboczych) od momentu dostarczenia urządzenia do producenta. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu.
4. Reklamowane urządzenie powinno być dostarczone do producenta wyłącznie na koszt użytkownika z informacją o rodzaju uszkodzenia lub z opisem nieprawidłowości w działaniu. Przesyłki wysyłane na koszt producenta nie będą odbierane.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji gwarancyjnej producent ponosi koszty odesłania urządzenia do użytkownika. Jeżeli reklamowane urządzenie będzie sprawne (w tym zła konfiguracja lub zabrudzenie w przypadku czujek) – koszty odesłania ponosi użytkownik.
6. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane:
- niewłaściwym transportem, instalacją i eksploatacją niezgodną z dokumentacją techniczną lub niezgodną z przeznaczeniem wyrobu,
- samowolnym wykonaniem napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby,
- zdarzeniami losowymi (np. wyładowania atmosferyczne, powódź, zalanie, itp.).
7. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne takie jak bezpieczniki, baterie, itp.
8. Uszkodzenia powstałe z przyczyn wymienionych w p. 6 mogą być usunięte jedynie na koszt użytkownika. Czyszczenie czujek OSD23 wykonujemy nieodpłatnie tylko w przypadku modeli wyprodukowanych przed kwietniem 2003r.
9. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie urządzenia z nienaruszoną nalepką z numerem seryjnym oraz posiadanie dokumentu zakupu.
10. Korespondencja serwisowa jak też serwis oprogramowania (porady, pomoc techniczna) odbywają się wyłącznie drogą mailową.